واحد فروش و بازاریابی شرکت دیاکو پارس با هدف مدیریت کلیه اموری که به شناسایی، نگهداری و توسعه مشتریان منتج می‌گردد فعالیت خود را آغاز نمود؛ و در این راه اعتلای نام تجاری دیاکو از جمله اموری است که در راس فعالیت‌های این واحد بازریابی قرار گرفته است.

اهم وظایف واحد فروش و بازاریابی شرکت دیاکو پارس

شناسایی بازارهای هدف و جمع آوری اطلاعات مربوطه

برنامه‎ریزی و انجام کلیه فعالیت‎های افزایش فروش مانند تبلیغات، شرکت در نمایشگاه‌ها، برگزاری سمینارها و...

بررسی و تحلیل موقعیت بازار جهت تعیین استراتژی قیمت گذاری

عقد قرارداد فروش با مشتریان

تهیه گزارشات آماری فروش

مدیریت بانک اطلاعات مشتریان